|
|||||
|
حوزه فعالیت : شکایات حضوری و غیر حضوری دریافت شکایات حضوری،تلفنی و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان انجام مکاتبات جهت دریافت مستندات، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی و ارائه گزارش به مقام مافوق پیگیری، بررسی و ارائه پاسخ به هنگام به شکایات اعلام تذکر با توجه به تخلف صورت گرفته راهنمایی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت همکاری و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی جمع بندی شکایات و تجزیه و تحلیل علل بروز آن تهیه گزارش های دوره ای از فعالیت های انجام شده و ارائه به مقام مافوق
در ساعات اداری معاونت درمان و پس از ساعات اداری وایام تعطیل ، سوپر وایزر و کشیک اداری مسئول پاسخ گویی به شکایات می باشد.شماره تماس : 51025419 شماره داخلی : 419
|
||||