ارزشها(Values):
1.کیفیت و ایمنی |
ایجاد فرهنگ ایمنی، بهبود مستمر سطح کیفیت و ایمنی خدمات ، توانمندسازی و مهارت آموزی. |
2.بیمار محوری |
ایجاد فرهنگ بیمار محوری. پاسخگویی،راهنمایی و کمک به بیماران، توسعه اخلاق حرفه ای ، افزایش رضایمندی بیماران و پایبندی به منشور حقوق بیمار |
3.احترام |
صحبت با بیماران، پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، حفظ کرامت انسان ، همدردی. |
4.خلاقیت |
ایده پردازی و نوآوری در امور |
5.آینده نگری |
تعیین و اشاعه جهت گیری شفاف ، دوراندیشی و برنامه محوری. |
6. مشارکت و همدلی |
همدلی پرسنل ، توسعه فرهنگ کار تیمی ، یکپارچگی و استفاده از خرد جمعی. |
7- عدالت محوری
|
رعایت حقوق ذینفعان از جمله بیماران، کارکنان و پیمانکاران ، ارائه خدمات تشخیصی و درمانی مطلوب، پایبندی به منشور حقوق بیمار. |