ارزشها(Values):
1.كيفيت و ایمنی
|
ایجاد فرهنگ ایمنی، بهبود مستمر سطح كيفيت و ايمني خدمات ، توانمندسازی و مهارت آموزی.
|
2.بیمار محوری
|
ایجاد فرهنگ بیمار محوری. پاسخگویی،راهنمایی و کمك به بیماران، توسعه اخلاق حرفه ای ، افزایش رضایمندی بیماران و پایبندی به منشور حقوق بیمار
|
3.احترام
|
صحبت با بیماران، پاسخگويي به نيازهاي مشتريان ، حفظ کرامت انسان ، همدردی.
|
4.خلاقيت
|
ایده پردازی و نوآوري در امور
|
5.آينده نگري
|
تعيين و اشاعه جهت گيري شفاف ، دورانديشي و برنامه محوری.
|
6. مشاركت
|
همدلي پرسنل ، توسعه فرهنگ كار تيمي ، یکپارچگی و استفاده از خرد جمعی.
|
|
|